sâmbătă, 27 februarie 2016

Noi suntem Nefarious&Ethereal

Buna!
Eu sunt Anastasia si iubesc clatitele.Sunt o persoana foarte vesela si introvertita. Imi place orice tip de arta, dar pot practica doar desenul. Imi plac foarte mult cartile si filmele politiste, fiind o mare fana a seriei Miss Marple a Agathei Christie (atat volumele, cat si serialul TV). In materie de muzica, ascult Lana Del Rey, Nirvana (fiind o descoperire recenta), Foxes, Years And Years (datorita Ioanei, mereu descopera muzica interesanta). In prezent urmaresc serialul-animat Naruto si imi place foarte mult, chinuind-o pe Ioana cand vorbesc prea mult despre el.


Hello (not from the other side)
Ma numesc Ioana si daca ar fi sa aleg un cuvant care sa ma descrie acela ar fi "deschisa". Consider ca in zilele noastre sa fii deschis este un mare atú, insa bineinteles trebuie sa fii inzestrat si cu un filtru de cunostinte bine bazat, pentru a nu fi luat drept "fraier". Imi place absolut orice e legat de spiritualitate,subiecte tabú,dezbateri,arta,etc.(saracii mei prieteni stiu ca daca incep o discutie deep cu mine este foarte probabil sa n-o mai incheie niciodata)
Sunt o persoana vesela, glumeata, rad din cele mai mici prostioare, mai ales cand sunt stanjenita, ori sub presiune...chiar si cand sunt trista. In principal daca ma faci sa plang sau sa te dispretuiesc, esti o persoana cu niste standarde ridicate cu privire la subiectul "rautate".
Iubesc muzica. Stiti sentimentul acela cand melodia transpune atat de bine ceea ce simti incat te gasesti apasand incontinuu pe butonul de volum, incercand parca sa faci ca toata lumea sa dispara si sa traiesti in acel mic univers creat de tine prin intermediul muzicii?Da,si eu.
~Best friend with Anastasia since 2012 ~
Prin acest blog sper doar sa pot ajuta cat mai multe persoane, asa ca, daca doriti ca anumite subiecte sa fie dezbatute, nu ezitati sa intrebati!




Nefarious&Ethereal


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu